dilluns, 15 de maig de 2017

Capítol final

Amb aquesta entrada podem dir que donem per conclòs el nostre treball al bloc i ens acomiadem d'aquest últim curs de batxillerat. Per aquest portafoli final he escollit les tres meues entrades que més m'han agradat.

La primera és Hivern del 92 perquè va ser la meua primera entrada del curs quan em vaig incorporar a classes un mes més tard que la resta dels companys. A més, després de tot l'estiu, quan vaig començar a escriure l'entrada va ser un poc "incomode" perquè pareixia que se m'havia oblidat tot el valencià aprés i vaig necessitar molta ajuda del traductor.

La segona, Mai és tard. És l'ultima entrada que vaig fer i l'he triat perquè va ser una de les entrades que més fàcil em va resultar de fer de tots els anys de bloc. Sóc una persona que sol tardar molt fent qualsevol entrada però amb aquesta de tema lliure el resultat final em va agradar molt, a més, el missatge es podria aplicar a aquesta última setmana d'exàmens.

I com no, he de incloure l'entrada del videolit "Les roses recordades" de Salvador Espriu. Va ser una entrada que fins l'últim dia no havia decidit fer-la perquè em donava molta vergonya gravar-me llegint un poema i que després el foren a escoltar tots els companys. Encara que en primer de batxillerat, ja havia fet un videolit que em va eixir prou bé, però sense haver de parlar. Fins i tot, tota la classe el va votar com el millor videolit.

Per concloure, he de dir que ha sigut un any intens ple d'emocions i de bons i no tan bons moments. La veritat és que estic molt content d'haver acabat ja, i encara que podria haver donat més en moltes ocasions, haver estudiat més o haver anat més a classe, en general estic satisfet amb el resultat a valencià. M'he esforçat molt més que l'any passat, encara que això no era difícil ja que el curs passat a vegades anava als exàmens sense estudiar o simplemente ni anava. 

Us desitge sort a tots en les vostres noves etapes de la vida i que vos vaja tot el bé que espereu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada